UVJETI POSLOVANJA INTERNETSKE TRGOVINE "BABY KREVETI"
Ovi uvjeti poslovanja definiraju prava i obveze korisnika te trgovca "Baby Kreveti". Internetska trgovina omogućuje narudžbu proizvoda putem mrežne platforme uz poštivanje zakona Republike Hrvatske i propisa Europske unije. Korištenjem ove stranice prihvaćate ove uvjete u cijelosti.
Molimo vas da pažljivo pročitate ove uvjete prije kupovine. U slučaju nejasnoća ili dodatnih pitanja, obratite nam se putem e-mail adrese [email protected].
1. OSNOVNI PODACI O TRGOVCU
Internetskom trgovinom upravlja:
Naziv obrta: Digitalni Zmaj, obrt za računalne i poslovne djelatnosti i trgovinu
Sjedište: Svetoklarska ulica 18, 10000 Zagreb, Hrvatska
OIB: 16799063603
Email: [email protected]
Web stranica: https://babykreveti.com.hr/
Radno vrijeme korisničke podrške: Ponedjeljak - Petak, 8:00 - 16:00h.
2. NARUDŽBA I PROCES KUPOVINE
2.1. Narudžba kao upit
Narudžba u internetskoj trgovini "Baby Kreveti" smatra se upitom o dostupnosti proizvoda. Popunjavanjem narudžbenog obrasca, kupac ne sklapa pravno obvezujući ugovor već iskazuje interes za kupovinu.
2.2. Postupak obrade narudžbe
Nakon zaprimanja narudžbe: Naše će osoblje u roku od 48 radnih sati provjeriti dostupnost proizvoda,Kupca će kontaktirati putem emaila ili telefona radi potvrde. Nakon potvrde dostupnosti, šalje se ponuda s detaljima plaćanja.
2.3. Zaključenje kupoprodajnog ugovora
Kupoprodajni ugovor smatra se zaključenim tek po ispunjenju sljedećih uvjeta: Kupac prihvati ponudu dostavljenu od trgovca,Kupac uplati cjelokupni iznos na račun trgovca,Trgovac potvrdi primitak uplate i započne s obradom narudžbe.
2.4. Uvjeti otkazivanja narudžbe
Kupac ima pravo otkazati narudžbu prije izvršenja plaćanja, bez dodatnih troškova. Ako je uplata već izvršena, povrat novca vrši se u skladu s politikom povrata. Trgovac zadržava pravo otkazati narudžbu u slučaju: Nedostupnosti proizvoda, nemogućnosti kontaktiranja kupca u roku od 48 radnih sati, sumnje na zloupotrebu sustava ili neovlaštene aktivnosti.
3. NAČINI PLAĆANJA
3.1. Dostupne opcije plaćanja
Kupac može birati između sljedećih načina plaćanja: Kartično plaćanje putem Stripe sustava (Visa, MasterCard, Maestro), PayPal te Bankovna uplata na IBAN: HR4423400091160655556.
3.2. Sigurnost plaćanja
Svi podaci o plaćanju obrađuju se putem sigurnih sustava s enkripcijom podataka. Trgovac ne pohranjuje podatke o karticama. Plaćanje karticama obrađuje se putem sustava Stripe, u vlasništvu tvrtke Stripe inc.
3.3. Valuta i PDV
Sve cijene izražene su u eurima (EUR) bez PDV-a. Obveznik nije u sustavu PDV-a temeljem čl. 90 st.1 i st.2 Zakona o PDV-u (Narodne Novine br. 73/13).
3.4. Rokovi uplate
Za kartična i PayPal plaćanja kupcu se predautorizacija sredstava knjiži odmah po narudžbi. Ukoliko je kupac odabrao bankovnu uplatu/virman kao način plaćanja i na temelju nje dobio email ponudu , istu je potrebno izvršiti u roku od 3 radna dana od njezina primitka. Neizvršenje uplate u navedenom roku rezultirati otkazivanjem narudžbe.
4. DOSTAVA PROIZVODA
4.1. Uvjeti dostave
Proizvode dostavljamo putem DPD-a na adresu kupca navedenu u narudžbi. Standardni rok isporuke iznosi do 10 radnih dana od trenutka primitka uplate na račun trgovca za napravljenu narudžbu. Dostavna služba vrši dostavu paketa obično ponedjeljak-petak, ali moguće i drugim danima ovisno o trenutno dostupnim kapacitetima dostavne službe.
4.2. Troškovi dostave
Troškovi dostave izračunavaju se prema težini proizvoda i udaljenosti te se prikazuju u ponudi prije zaključenja kupoprodajnog ugovora. Ukoliko je dostava besplatna za određene proizvode, biti će jasno naznačena na samom proizvodu, kao i prilikom zaključivanja narudžbe (dostava : 0,00€).
4.3. Preuzimanje i pregled proizvoda
Kupac je dužan pregledati proizvode prilikom preuzimanja. U slučaju oštećenja ili neusklađenosti s narudžbom, potrebno je odmah kontaktirati trgovca i priložiti dokaze (fotografije oštećenja).
5. PRAVO NA POVRAT I REKLAMACIJE
5.1. Pravo na povrat
Kupac ima pravo vratiti proizvod u roku od 14 dana od primitka, bez navođenja razloga. Uvjeti za ostvarenje prava na povrat:Proizvod mora biti u originalnom stanju, bez oštećenja i korištenja, Povrat uključuje originalnu ambalažu i sve prateće dijelove.Kupac snosi troškove povrata osim u slučaju pogreške trgovca.
5.2. Reklamacije
Ako proizvod ima materijalni nedostatak, kupac može podnijeti reklamaciju putem emaila na [email protected]. Trgovac se obvezuje odgovoriti na reklamaciju na zakonski rok od 15 radnih dana. Opcije za rješavanje reklamacije su: Zamjene proizvoda, Snižavanja cijene, Povrat sredstava, djelomične kompenzacije, ovisno o dogovoru i dostupnim opcijama.
6. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Trgovac poštuje vašu privatnost i obrađuje osobne podatke u skladu s GDPR uredbom i Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Podaci se koriste isključivo za: Obradu narudžbi,Komunikaciju s kupcima,Organizaciju dostave. Podaci neće biti proslijeđeni trećim stranama osim u slučajevima kada je to nužno za realizaciju narudžbe (npr. dostavna služba).
7. ODGOVORNOST TRGOVCA
Trgovac se obvezuje osigurati točnost svih informacija na internetskoj stranici, ali ne odgovara za: Greške u prikazu podataka uzrokovane tehničkim pogreškama,Kašnjenja dostave uzrokovana višom silom ili trećim stranama. 8. RJEŠAVANJE SPOROVA Sve nesuglasice pokušat će se riješiti mirnim putem. Ako spor nije moguće riješiti sporazumno, nadležan je sud u Zagrebu.
Zadnja izmjena uvjeta poslovanja: 20.11.2024.
Vaš specijalizirani trgovac za dječje krevete i opremu.
Facebook
Instagram
Youtube